En liten uppdatering

Äntligen är vi ute på andra sidan sjukdomsdecember. Ja, det är ju några dagar kvar på året men nu ska vi nog lyckas hålla oss friska ett tag.

Jag var ensam med barnen i nästan två veckor och sedan har lite annat avlöst varandra och därför blir det inga shownotes ännu. Nu börjar jag återfå energin i alla fall och sticktiden infinner sig. Den får prioritet. Jag har i ärlighetens namn inte ens lyssnat igenom de senaste avsnitten – ser fram emot det på framtida promenader.

Jag har stickat en socka, många filtrutor och har flera projekt planerat framöver såklart. Bland annat Baby Bear Balaclava och sockor med förstärkt häl.

Sköna stickade tröjor myser jag runt i till vardags. Det känns underbart. En stor, stor islandströja som mamma stickade till pappa har varit en favorit på sistone, men även koftan Clara som alltid är min slit- och slängkofta.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started